Znaleziono 74 wyniki

autor: Brylant
05 cze 2012, 19:13
Forum: Zloty
Temat: flaszka ślub flaszka
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 2161

flaszka ślub flaszka

Jak w temacie 9.06.2012 czyli ta sobota odbędzie się ślub mojego kumpla i jeśli ktoś chce zarobić flaszkę za przejazd z pod kościoła na Nałkowskich do Bosmana nad zalewem to zapraszam pod kościół na 17. Proszę o liczne przybycie i potwierdzenie obecności sms. Flaszki będą leciały gęsto. Odciany, pal...
autor: Brylant
01 gru 2011, 12:55
Forum: Zloty
Temat: Mikołaje na dwóch kółkach 2011
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 4497

z przyczyn technicznych oraz niezależnych ode mnie niestety nie będzie mnie (rozbity motocykl oraz kurs instruktorski) ale prezenty przekażę przez Anię ona pewnie będzie...
autor: Brylant
11 sie 2011, 13:43
Forum: Powitalnia
Temat: Witam
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5273

siemka
autor: Brylant
11 sie 2011, 13:39
Forum: Mechanika
Temat: Jak usunąć wgniota na baku?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4514

to zależy od tego jak wielkie jest uszkodzenie.... jest kilka metod: 1 - zdzieramy lakier w miejscu wgniecenia i dospawujemy kawałek druta pod kątem 90 stopni zakończonego rączką i wyciągamy draństwo potem oczywiście malowanie i niestety w 98% potrzebna jest szpachla żeby wyrównać delikatne nierówno...
autor: Brylant
24 lip 2011, 16:39
Forum: Śmietnik
Temat: bry
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8048

Jeszcze jedna taka akcja i usunę oboje z forum. Jak jest jakiś problem to zgłaszacie to do Administracji albo załatwiacie to na PW. A w kontakty po za forum nie wnikam... TU MA BYÆ SPOKÓJ I KULTURA.... (zgodnie z regulaminem)
autor: Brylant
22 cze 2011, 10:52
Forum: Mechanika
Temat: Moto dla Kudłatego
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 7984

hujnet jest wścieknięty lekki i ma 98 km toż to f3 w nakecie. bandzior jest fajny zaje się prowadzi głupkoodporny sinik, ale ciężki ale myślę że spokojnie do ogarnięcia, fazi też
autor: Brylant
21 cze 2011, 20:48
Forum: Mechanika
Temat: Moto dla Kudłatego
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 7984

nie no bez jaj, jakieś 500 albo słabe 600 i będzie git
autor: Brylant
21 cze 2011, 13:19
Forum: Zloty
Temat: Dla zainteresowanych - parada ślubna
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 5323

no to co, ty to zawsze potrafisz wszystko zepsuć, prawda gieroś?? a ja nawet wyciągnę swojego smoka dla brawulki i pojadę
autor: Brylant
21 cze 2011, 13:16
Forum: Mechanika
Temat: Moto dla Kudłatego
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 7984

1 nie kupuj motocykla na wygląd (tak jak vfr) 2 plan kupienia rr to jak dla mnie pomyłka ( 117 koni na 183 kilo masy ) motocykl za bardzo agresywny, ps mam do sprzedania r6 2002 i ona ma prawie takie same parametry jak rr 3 chopper crouser - dobry Boże za co. To że ma nisko środek ciężkości nie znac...
autor: Brylant
14 cze 2011, 15:04
Forum: Śmietnik
Temat: bry
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 8048

ty nie ściemniaj bo nie jeździsz tylko rozbijasz cały czas tego parcha on więcej u mnie na remontach stoi niż jeździ...



jak zobaczyłem avatar to normalnie odpadłem

Wyszukiwanie zaawansowane